wtorek, 12 lipca 2016

Wasza Decyzja

Pewnie się na mnie wkur***cie. Ale sprawa jest taka. Niedługo wyjeżdżam do pracy do Holandii i wrócę dopiero przed Bożym Narodzeniem. Nie będę tam pisać bo będę pracowała tak dużo jak się będzie dało, bo jadę zbierać na swoje upragnione, wymarzone wesele. I to chyba bez sensu, żebym wgl coś kontynuowała, bo znowu mnie tyle nie będzie, znowu będę musiała kminić i tak dalej...
Więc pytanie do was. Macie trzy opcje i proszę dajcie odpowiedź, bo jak nie dostane żadnej to będę chyba zmuszona opuścić bloga całkowicie

1. Zostawić całkowicie bloga

2. Zawiesić na te kilka miesięcy (dla mnie to zła opcja bo bedzie ciężko znowu wrócić do opowiadania po kolejnym tak długim czasie)

3. Wziąć ze sobą zeszyt i planować całą fabułę od nowa (oczywiście początek będzie zmierzał do tego samego ale lepiej to rozplanuje) i po powrocie zacząć pisać już normalnie


Decyzja należy do was. Ale jeżeli zastanę pod tym postem tylko 2-3 odpowiedzi to rezygnuje z bloga, bo jeżeli są tutaj tylko 2/3 osoby to do mojego powrotu nie będzie nikogo więc w takim wypadku usunę/zawieszę bloga.

27 komentarzy:

  1. Głosuje na opcję nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również wybieram trzecią opcję. Nie mam też zamiaru opuszczać tego bloga 😊
    Pozdrawiam i życzę powodzenia 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Rownież 3 opcja jest najlepsza ale jak nie masz weny to nic na siłę

    OdpowiedzUsuń
  4. Rownież 3 opcja jest najlepsza ale jak nie masz weny to nic na siłę

    OdpowiedzUsuń
  5. Opcja numer 3 wydaje sie byc najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli jesteś na siłach i czujesz, że chcesz, to też głosuję na 3 opcję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opcja numer 3 będzie najlepsza. Wiem co to znaczy pracować do oporu. Ja tak teraz w wakacje pracuje. Powodzenia i z niecierpliwością będę oczekiwała. Wenki :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydownie opcja 3. Za bardzo uwielbiam Tw opowiadania żebym miała się z nimi pożegnać na zawsze i na dobre a sama dobrze wiem jak to jest wrócić do historii po długim czasie :/
    Mam nadzieję że zdecydujesz się na 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opcja numer 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Opcja numer 3 i mam nadzieje zę poradzisz sb w pracy tak świetnie jak z pisaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczełam czytać twojego bloga niedawno jak i nie dawno zaczęłam oglądać fairy tail. Jestem nim zachwycona! Twój blog poprawiał mi nastrój czytałam go godzinami. Nie wyobrażam sobie zamknięcia bloga! Także wybieram opcje 3 i trzymam kciuki za ciebie, mam również nadzieję, że wena Cię nie opuści. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Opcja numer 3.
    Witam ja tu nowa, bo mi się nie chciało komentować 😂
    Pozdrawiam i będę czekac

    OdpowiedzUsuń
  13. Opca nr 3 najlepsza - Wziąć ze sobą zeszyt i planować całą fabułę od nowa (oczywiście początek będzie zmierzał do tego samego ale lepiej to rozplanuje) i po powrocie zacząć pisać już normalnie.

    Poczekam ile będzie trzeba, błagam nie zostawiaj bloga! Jak ktoś ma talent do pisania, to po prostu musi to robić. Ty musisz pisać :) Masz tyle osób, które czekają na Twój powrót.
    Powodzenia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Opcja numer 3
    PS. Niedawno znalazłam Twojego bloga i stwierdziłam, że świetnie piszesz
    Czekam na Twój powrót
    Powodzenia, weny i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 lub 3...ale i tak nie mozesz sie zmuszać. :P Ale yo cale czekanie na Twoje opowieści poszlo by na marne. ;)
    Pozdrawiam i nie zajedz sie tam hihi

    OdpowiedzUsuń
  17. No bo ja mówię czyyyyyyyyyyyy!!!!
    B) ;-; XD xD xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Heh ale niedługo Boże Narodzenie więc........ Yea aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa B) xd życzę wenki papau n_n ;-;heh =^¬^=no dobra pa ;-;xd ;~;

    OdpowiedzUsuń
  19. Opcja 3 życze dużo weny 😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy będziesz :'( numerek 3 :•{

    OdpowiedzUsuń