niedziela, 29 września 2013

Znów nieobecność ;_;

Trolo, chyba już się przyzwyczailiście że często dodaję takie notki. Już drugi tydzień nic nie dodaje ale nie macie pojęcia jak męczące jest wracanie do domu po 17, a nawet po 18 i tyle nauki od samego początku że idzie się posikać XDDD Jutro robię wjazd do internatu, nie biorę laptopa... Ale moja przyjaciółka ma swój sprzęt i jeżeli dobrze pójdzie i będę miała wenę to będę pisać i od razu dodawać. Życzcie mi szczęścia na nowej drodze życia z pojebusami xDDDD Kocham Was <3

4 komentarze:

  1. Życzymy ci, jak to określiłaś, dobrego życia z pojebusami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Internat? Szczęścia na nowej drodze życia życzę :D Później czekam na relację, jak ci się tam żyje, bo jak źle to wiesz.. wjazd na chatę animezjebów i już masz czas na pisanie ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, nareszcie skończyłam nadrabianie twoich notek, więc nareszcie będę na bieżąco. I od teraz będę komentowała każdą notkę :)
    Niedawno kumpela poleciła mi twojego bloga, no i ciekawa zaczęłam czytać. Muszę ci się przyznać, że wciągnęły mnie już pierwsze rozdziały i nie potrafiłam przerwać czytania. Dlatego dzięki za świetną lekturę :P
    Życzę powodzenia, nowa czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszę ci, kiedyś bardzo chciałam być w internacie xD
    A co do rozdziałów, nie martw się. Wiemy przecież, że są różne piorytety, a szkoła z pewnością jest ważniejsza od pisania (a szkoda :P). Zaczekamy tyle ile trzeba, bo warto :***
    Życzę Ci wolnego czasu i przyjemności z pisania :D

    OdpowiedzUsuń