piątek, 19 czerwca 2015

WITAJCIE PO 10 MIESIĄCACH !

WITAJCIE MOI DRODZY!
Jutro mija 10 miesięcy od mojego ostatniego wpisu tutaj.
To 10 miesięcy było tak intensywne i wypełnione... tyloma przykrymi i dobrymi chwilami, że blog wypadł mi z głowy. Wyciągnęłam już jednak zeszyt z opracowaniami pierwszych rozdziałów drugiego opowiadania, i zamierzam się za to zabrać. Za równy tydzień kończę swoje praktyki w hotelu, mam wakacje, więc myślę że znajdę czas, by się za to wziąć. Bardzo przepraszam, że nie dawałam znaku życia, podejrzewam że połowa z was już zapomniała o blogu, a część nawet nie przeczyta już tego wpisu bo zakopało bloga gdzieś głęboko i w końcu przestało na niego zaglądać. Teraz zamierzam popracować jeszcze nad fabułą, podszkolić się trochę z pisania, bo już trochę się odzwyczaiłam. :D Także trzymajcie za mnie kciuki i zapraszam do rozmowy na gg : 40188770 lub na maila, cokolwiek :D 

8 komentarzy:

  1. Jejku jak fajnie, że wracasz :). Już nie mogę się doczekać pierwszych rozdziałów. Życzę wenki jak najwięcej i aby pisało Ci się jak najlepiej. Powodzenia i do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yaaaay! Ile szczęścia :) Tak tęskniłam za tym blogiem c: Dobrze, że wracasz <3
    Już się nie mogę doczekać rozdziału i całego opowiadania!
    Czekam, weny życzę i pozdrawiam :*

    P.S. Sorki za ten usunięty kom xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wracasz :3 Już nie mogę się doczekać rozdziału :D
    Przesyłam dużo weny i pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zapomnieliśmy! :3 Przynajmniej ja co jakiś czas wpadałam i czekałam na jakieś wieści, czy rozdzialiki^^
    Bardzo się cieszę, że wracasz, no i powodzenia w tworzeniu!
    Pozdrowionka^^
    Ps. Możesz mnie nie kojarzyć, bo to chyba mój pierwszy komentarz na Twoim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem tu nowa. Twojego bloga znalazłam przez przypadek, przeglądając nieskończone czeluście Internetu i... jestem zadowolona. Przeczytałam zaledwie kilka rozdziałów pierwszego opowiadania, początek drugiego oraz oneshot, a już wiem, że będę wyczekiwać wpisów od Ciebie :) Trzymam kciuki za Twój powrót :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja nie zapomniałam :3
    Super że wracasz ^^

    mysza715

    OdpowiedzUsuń
  8. Już byłam pewna, że nas porzuciłaś.. :'C

    OdpowiedzUsuń