czwartek, 8 marca 2018

BĘDZIE KONTYNUACJA PIERWSZEGO OPOWIADANIA!!!!

Witam! Tu wasza Aiko! Mam nadzieję, że u was wszystko dobrze :D Dla wszystkich tych, którzy byli niezadowoleni z końca pierwszego opowiadania, mam świetne wiadomości! Na wattpadzie założyłam konto, gdzie całe pierwsze opowiadanie, będzie regularnie dodawane, ale podrasowane! Więc czytajcie, jeżeli chcecie uchwycić zmiany, które w nim nastąpią! Kolejna dobra nowina to taka, że nie przerwę w trakcie, lecz to wszystko czego nie opisałam, będzie opisane! A najlepsza wiadomość dla tych, którzy przeze mnie płakali... ZAKOŃCZENIE BĘDZIE INNE! Zapraszam, mam nadzieję, że jesteście zadowoleni. Ale nie martwcie się, drugie opowiadanie będzie kontynuowane! Jeżeli ktoś to czyta, proszę odezwijcie się, pokażcie mi, że tu jesteście, da mi to ogromną radość i kopa do działania!.  Kliknijcie w napis poniżej, który przeniesie was do mojego profilu, na którym jest już pierwszy rozdział <3



4 komentarze:

  1. ŚWIETNA WIADOMOŚĆ
    Prawie się zapowietrzyłam jak to przeczytałam. Nawet nie wiesz jaka jestem szczęśliwa i do tego jeszcze nowe zakończenie. Mam nadzieję, że nie będę już tak płakać.
    Wenki przesyłam i teraz lecę na wattpada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Chętnie porozmawiam z Tobą na gg jeżeli masz, jak nie, to odezwij się mailowo podam FB :D Mam nadzieję, że zobaczysz moją odpowiedź i się odezwiesz! Mam również nadzieję, że tym razem nie zawiodę ani Ciebie, ani nikogo! :D

      Usuń
  2. Ach co za wieści! Już pędzę i daje obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie ogłoszenia parafialne to ja lubię :D Świetna wiadomość :***

    OdpowiedzUsuń